چند دلیل خیلی خوب برای دیدن بریکینگ بد

چند دلیل خیلی خوب برای دیدن بریکینگ بد

چند دلیل خیلی خوب برای دیدن بریکینگ بد

شاید هر کس برای وقت گذاشتن و دنبال کردن یک سریال،به دنبال دلایلی بگردد که تماشای آن سریال را کاملا توجیه کند.حتی اگر این سریال نامش بریکینگ بد باشد

به گزارش فیلم نت ، به تازگی پخش سریال بریکینگ بد در سایت فیلم نت آغاز شده است. امتیاز بالای این سریال در سایتهای معتبر جهانی و مخاطبان پرشمارش به خودی خود دلیل خوبی برای تماشای این سریال به شمار می آید. اما در این مطلب میخواهیم به دلایل دیگری هم اشاره کنیم که شاید بعد از خواندن این مطلب بیش از پیش به دیدنش مشتاق شوید:

1-حضور برایان کرانستون

حضور خود برایان کرانستون در نقش والتر وایت به خودی خود جذاب است. زیرا او با توانایی هایش میتواند در لحظات حساس سریال که نیاز به هنرنمایی بازیگر است، کاملا از پس این کار بر بیاید. و آنقدر در این امر موفق بوده که بسیاری از سایتهای معتبر، او را یکی از نقات قوت این سریال بدانند.

breaking-bad

2– هنر فیلمبرداری

صاحبان فن در زمینه ی فیلمبرداری اقرار به این مطلب میکنند که سریال بریکینگ بد انصافا نسبت به دیگر سریالها در کار تصویربرداری آن قدر حرفه ای بوده که بتوان گفت از دیگر محصولات متمایز شده و همین تمایز نقطه ی قوتی به حساب می آید.

3– صحنه های جالب و هنرمندانه ی قتل و خشونت

شاید در نگاه اول عده ای بگویند که وجود صحنه های قتل و خشونت در این سریال باعث ریزش مخاطب بشود. اما با تماشای این سریال آنقدر این اتفاقات جذاب و درست پیاده شده که کاملا در خدمت سریال قرار می گیرد و اتفاقا باعث بیشتر شدن مخاطبین می شود.

4– فیلمنامه ی خوب و البته دقیق

مطمئنا در هر فیلم یا سریالی، هر چه قدر هم بازیگری و کارگردانی قوی عمل کنند اما فیلمنامه ی قوی وجود نداشته باشد،به طور حتم ماحصل کار آن چیزی نخواهد شد که بتواند مخاطب را جذب کند. حالا در سریال بریکینگ بد آنقدر جلو رفتن فیلمنامه دقیق رعایت شده که علاوه بر حفظ ریتم کار، جذابیت و التهاب داستان هم به طور کامل و به صورت ادامه داری جریان پیدا می کند.

منبع : فیلم نت




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 9 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: